Kahdeksasluokkalaiset tutustuivat suomalaiseen ruokaperinteeseen mm. Hanna-tädin kakkuja leipomalla.
Kansainvälisen leivonnan kurssin (9. lk) churrot.
Seiskaluokkalaiset aloittivat syksyn marjapiirakalla. Marjat kerättiin koulupuutarhasta.
Yhdeksännen luokan kansainvälisen leivonnan kurssin prinsessarulla.
Kahdeksannen ja yhdeksännen luokan oppilaat kattoivat juhla-aterian itsenäisen Suomen hengessä.
Yhdeksännen luokan juhla-aterin kruunasi marjäädyke.
Kahdeksannen luokan valinnaisryhmän suunnittelema ja toteuttama juhla. Syksyn teemana oli tutustua suomalaiseen ruokakulttuuriin, omiin ruokakulttuurijuuriin sekä ruokakulttuurin muuttumiseen. Suomalainen jouluperinne on selväsi muuttumassa! Upeita toteutuksia molemmilla valinnaisryhmillä.
Seiskaluokkalaiset olivat tehneet piparimuotteja teknisessä työssä! Niillä leivottiin kotitaloudessa upeita piparkakkuja!























































